Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Drood (withdrawn)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Falco
Gäst




Drood (withdrawn) Empty
InläggRubrik: Drood (withdrawn)   Drood (withdrawn) Icon_minitimetor jan 22, 2009 10:15 pm

Name: Falco

Class: Druid

Age: 18

Proffesion: Enchanting 439

Current Specc: Try to give some words about why you like this specc- just nu är jag balance för att jag har varit lite less på att hela efter typ 4 år eller vad det är ^^ men normalt e jag resto och e bra på det, vet inte riktigt varför jag gillar resto mest men har bara blivit att jag lirat det Smile

Are you willing to respecc? yes or no? jopp, har 1840 + healing, 2k sp balance, 33k hp/40% dodge i feral

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? jodå

contact information: Where can we reach you? ingame på Falco eller Braats

Previous Guilds? Illusion

Why did you leave your old guilds? jag lämnade Illusion pga att officers blev konstiga, kickade folk helt utan anledning, tex för att vara bröder

Why are you applying to Prevail? Jag har 2 kompisar i Prevail och har funderat i 1 månad nu på att applya, verkar som en bra guild med schyssta medlemmar

What can you provide to Prevail as a raider and person? Jag har lirat pve sen wow släpptes och är en bra healer, lär mig taktiker fort och kommer med pots etc till raids, som persson så gillar jag att ha kul och bara flumma runt ^^



What do you except about prevail? jag hoppas på bra och många raids tillsamans Smile

Gear: Armory link. We are not intrested in your pvp gear. kommer fan inte åt armory men resto gear har jag 1852 healing, 292 mp5, ca 16k mana

Do you know anyone in the guild? Daemoneyes, Moonraper

Game time? How much do you play each week? jag spelar rätt mycket utom när jag har många prov

/played? How long have you played your char. 252 dagar

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? i pre TBC så har jag raidat allt utom 2 sissta i naxx, i TBC har jag gjort allt utom SWP.

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about?
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Drood (withdrawn) Empty
InläggRubrik: Sv: Drood (withdrawn)   Drood (withdrawn) Icon_minitimetor jan 22, 2009 10:52 pm

Till överst på sidan Gå ner
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Drood (withdrawn) Empty
InläggRubrik: Sv: Drood (withdrawn)   Drood (withdrawn) Icon_minitimetor jan 22, 2009 11:27 pm

söker du som resto eller balance?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
Falco
Gäst




Drood (withdrawn) Empty
InläggRubrik: Sv: Drood (withdrawn)   Drood (withdrawn) Icon_minitimefre jan 23, 2009 7:24 pm

ansöker som resto, men som sagt kan jag vara balance etc
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Drood (withdrawn) Empty
InläggRubrik: Sv: Drood (withdrawn)   Drood (withdrawn) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Drood (withdrawn)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Jagärettlol - Feral (dps) drood | Shattered hand

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: