Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 DK DPS[UNHOLY]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Myers
Gäst




DK DPS[UNHOLY] Empty
InläggRubrik: DK DPS[UNHOLY]   DK DPS[UNHOLY] Icon_minitimetis jan 20, 2009 1:31 am

Name: Marcus Oveby

Class: DK

Age: 18

Proffesion: Blacksmithing(444)Mining(450)

Current Specc: Try to give some words about why you like this specc- Just nu kör jag unholy vilket jag tycker är en extremt bra spec! Jag kände mig lite osäker till en början men lärde men gilla den och nu köttar jag som aldrig förr, har dock funderat på att speca om till 0/32/39, DW spec, denna specen kommer dock bli nerfad har jag hört under nästa patch så det blir nog inget med det.

Are you willing to respecc? yes or no? Självklart är jag det, dock har jag inte jätte bra tanking gear, men kan ju självklart köpa t7 för emblem of heroism, ändå så brutalt många som bara ligger och skräpar. Känner dock att jag helst skulle vilja vara DPS eftersom jag känner mig mest bekväm som sådan, även fast jag tankat i guilder förr.

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? Det har jag och pratar gärna

contact information: Where can we reach you? msn: Marcus_oveby@hotmail.com, ingame där jag spenderar mest av min tid, mobil..nummer som jag kan ange senare om det skulle behövas Smile

Previous Guilds?
Jag har gjort en egen guild tillsammans med vänner och kusinen. Denna guilden heter Illusion

Why did you leave your old guilds?
Jag valde att lämna Illusion för att komma någonstans på en seriös väg, guilden var inte dålig eller så, men jag kände om jag verkligen ville vidga mina vyer inom wow så krävdes det att jag skulle joina en hardcore raiding guild vilket jag känner att ni är.

Why are you applying to Prevail?
Framför allt för att på riktigt verkligen komma någon vart, jag har alltid haft viljan att göra så, men har mest stannat i guilds tillsammans med vännerna vilket har varit jäkligt kul på vissa sätt.

What can you provide to Prevail as a raider and person?
Jag är en trevlig prick må jag säga Wink Jag ställer upp för en guild när jag behövs och är social och glad mot alla! Vad ni kan förvänta er av mig när det kommer till raids är att jag alltid är där om jag säger så, aktiv under raids, förbereder inför raids med tacts/mattbuffs/flasks etc

What do you except about prevail?
Jag förväntar mig en guild med trevligt folk och folk som verkligen vill progressa och kämpa för att bli en av de bästa. Trevliga tider under raids utan massa whine, bara en stor vilja att verkligen ligga i när man ska progressa Smile

Gear: Armory link. We are not intrested in your pvp gear.
Hade också problem med amorylink precis som heligdykare, vill tydligen inte fungera =S

Do you know anyone in the guild?
Har lirat tillsammans med Moonraper, men jag känner ju inte grabben såväl, ojsan..här såg jag att moonraper dissar Illusion efter jag gjort min application. Inte riktigt rättvist av dig att sitta och skriva något sånt där, du tillförde precis inget bra till guilden så att det fungerade till att börja med, du var tex inte med när guilden progressade som bäst och slapp göra puggs, och vem fakedcar mitt under ett raid efter en wipe? =/
(La till det här, blev ganska frustrerad när jag såg hans application, kan ju också lägga till att vi kickade dig och att inte du lämnade oss)

Game time? How much do you play each week?
Jag lirar seriöst nästan hela tiden, det skrämmer mig lite när jag skriver det men så är det faktiskt. Självklart är man förmodligen borta på helger och har trevligt på andra håll. Skolan är ju också en grej som kan ligga i vägen för många, men jag planerar in allt ganska bra under veckorna så jag har tid med båda grejorna.

/played? How long have you played your char. 18 dagar

Past experience about raiding? Pretbc and TBC?
Jag har raidat mycket under min tid, jag har kanske inte kommit till de högsta målen inom PVE men jag känner verkligen att jag vet vad som krävs för att komma dit !

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about?

Jag har spelat WoW sen det släpptes och har bara gillat det mer och mer för varje dag. Dock så slutade jag bara några veckor innan WoTLK kom ut, jag försökte hålla mig men drogs in i det igen bara en vecka efter release! Jag köpte ett nytt account och lvlade upp en mage vid namn Paprikakalle till 55 med hjälp av RAF, för att starta min DK. Nu har jag inte mycket mer att säga förutom att jag verkligen hoppas ni tar er tid och kollar igenom min application och acceptar såklart, hade varit sjukt gött att lira tillsammans med er, ett plus i kanten är ju också att det är ett svenskt guild vilket jag tycker är stört skönt Wink Hade ju varit nice också om Holydiver fick hänka på ! Allt för mig, tack och hej !
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

DK DPS[UNHOLY] Empty
InläggRubrik: Sv: DK DPS[UNHOLY]   DK DPS[UNHOLY] Icon_minitimetis jan 20, 2009 6:36 pm

Till överst på sidan Gå ner
 
DK DPS[UNHOLY]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Maerkan DW dk dps frost/unholy

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: